Indemnizatia lunara a persoanei cu handicap grav/Asistent personal al persoanei cu handicap grav
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI DE INDEMNIZATIE LUNARA, CONF LEGII NR.448/2006, R
· Acordul DGASPC Ialomita, exprimat în scris, referitor la opţiunea părinţilor sau reprezentanţilor legali ai copilului cu handicap grav, adulţilor cu handicap grav ori
reprezentanţilor legali ai acestora, în original;
· Hotărârea judecătorească de instituire a curatelei pentru persoana cu handicap, după caz;
· B.I./C.I.curator / persoana cu handicap grav – copie
· Certificat de căsătorie curator/persoana cu handicap grav – copie;
· Certificat de naştere curator/persoana cu handicap grav – copie;
· Certificat, hotărâre de încadrare in gradul de handicap grav;
· Decizie pensionare, cupon pensie, persoana cu handicap-copie;
· Cerere tip;
· Angajament;
· Acord de prelucrare a datelor;
· Extras de cont bancă pe numele persoanei cu handicap/curatorului, după caz;
· Dosar;
Documentele vor fi prezentate în copie xerox și original, pentru conformitate
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI
DE ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV, CONF LEGII NR.448/2006, R
- Acordul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Ialomita, exprimat în scris, referitor la opțiunea părinților sau a reprezentanților legali ai copilului cu
handicap grav, adulților cu handicap grav ori reprezentanților legali ai acestora (original)
- Actul de identitate, de naștere și de stare civilă ale solicitantului (original și copie)
- Actele de studii (original și copie)
- Cazier judiciar (original)
- Adeverință medicală eliberată de medicul de familie sau de altă unitate sanitară autorizată care atestă starea de sănătate corepunzătoare pentru a ingriji persoana cu
handicap grav(original)
- Fișa medicală care atestă starea de sănătate (original)
- Fișa de aptitudine- Medicina Muncii (original)
- Acordul persoanei cu handicap sau, după caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei, exprimat în scris, pentru angajarea asistentului personal
- Carnet de muncă sau în cazul persoanei care nu a mai lucrat, se va prezenta o declarație notarială în care să se specifice această situație (original și copie)
- Adeverință de vechime cu perioada lucrată (original și copie)
- CURRICULUM VITAE
- Extras de cont bancă: B.R.D., B.C.R., TRANSILVANIA, ȚIRIAC BANK, C.E.C., RAIFFEISEN, ING
- Actul de identitate, de naștere și de stare civilă ale persoanei cu handicap grav, după caz (original și copie)
- Certificat, Hotărâre de încadrare în grad de handicap grav cu asistent personal și Plan de abilitare-reabilitare a copilului cu dizabilități/plan de abilitare-reabilitare și de
tranziție a copilului cu dizabilități la viața de adult/plan de abilitare-reabilitare și de paliație a copilului cu dizabilități, respectiv Program individual de reabilitare și integrare
socială a persoanei adulte cu handicap, după caz (original și copie)
- Decizie și cupon de pensie al persoanei cu handicap grav (original și copie)
- Dosar din carton cu șină
Documentele vor fi prezentate în original și copie, pentru conformitate
DOCUMENTE ATASATE
- Acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- Acord date cu caracter personal - reprezentant legal
- Acord cont
- Cerere angajare - Asistent Personal
- Cerere Indemnizatie Handicap